دسته‌بندی نشده

ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا

افرادی که قصد دارند به طور موقت وارد کشور کانادا بشونداحتیاج به یک ویزای موقت به نام ویزای توریستی کانادا را دارند .

این ویزا به نشانه این است که شما شرایط لازم برای ورود به کانادا با اهداف گردشگری ، شرکت در کنفرانس ها یا همایش ها و دیدار از بستگان را دارید .داشتن این ویزا به معنی اجازه کار یا تحصیل در این کشور نیست.البته بعضا از ویزای توریستی کانادا برای پرواز به کشورهای دیگر از طریق فرودگاه های آن هم استفاده میشود . نکته مهم درباره این ویزا این است که داشتن آن ورود شما به خاک کانادا را تضمین نمیکند. این تصمیمی هست که باید افسر مرزی بگیرد .شما باید هدف خود از سفر را به این شخص توضیح بدهید و او را قانع بکنید که اقامت تان موقت است .اگر این موضوع برای افسر مررزی محرز نشود به شما اجازه ورود نخواهد داد .

ویزای توریستی کانادا چند ماهه است ؟

گردشگران میتوانند با ویزای توریستی کانادا تا 6 ماه در این کشور بمانند. البته در بدو ورود به خاک کانادا ، مامور خدمت مرزی میتواند اقامت را بیشتر یا کمتر از 6 ماه را صادرکند.در این صورت زمان خروج روی پاسپورت ثبت میشود.

انواع ویزای توریستی کانادا

3 مدل ویزا برای اقامت موقت در این کشور صادر میشود :

ویزای سینگل کانادا ( یکبار ورود)

با این ویزا تنها یکبار در مدت زمان مشخص شده میتواند مسافر وارد کانادا بشود و تا پایان اعتبار ویزا اقامت داشته باشد .البته در صورت خروج مسافر از خاک کانادا این ویزا باطل شده و دیگر در اون مدت زمان اعتباری نخواهد داشت دو مجددا باید مسافر برای دریافت ویزا اقدام نماید.

ویزای مولتی کانادا( چند بار ورود )

ویزای مولتی ، مولتیپل یا چند بار ورود همان ویزای معروف پنج ساله کانادا است . به این خاطر که اعتبار گذرنامه ایرانی 5 سال است.وگرنه این ویزا علاوه بر 5 سال به مدت 10 سال یا اندازه یک ماه پیش از تاریخ انقضای پاسپورت هم صادر میشود. با این ویزای توریستی کانادا میتوان به مدت 5 سال بدون محدودیت به این کشور سفر کرد و هربار در آن به مدت 6 ماه اقامت داشت . برای 6 ماه اقامت مجدد هم لازم به سفر به ذکشور دیگری نیست و فقط چند ساعت خروج از خاک کانادا کفایت میکند.

سوپر ویزای کانادا ( ویزای توریستی کانادا برای والدین )

این ویزا مختص افرادی هست که فرزندان یا نوه هایشان در کانادا اقامت دارند یا شهروند این کشور هستند.این ویزا چند بار ورود است و در هربار ورود میتوان تا 2 سال بدون خروج از خاک کانادا اقامت داشت .این ویزا تا 10 سال اعتبار دارد ولی به دلیل اعتبار 5 ساله پاسپورت ایرانیان سوپر ویزا هم 5 ساله صادر میشود. ( جهت توضیحات بیشتر این ویزا علاقه مندان میتوانند با کارشناسان ما در تماس باشند )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *