جاذبه توریستی, تور کیش, تورداخلی

تفریحات جذاب کیش

جزیره زیبای کیش ، یه مقصد عالی برای کسانیکه که به تفریحات آبی ، سواحل زیبا و مجموعه های سرگرم کننده علاقه دارند میباشد .

شما میتوانید در این پست با تعدادی از تفریحات زیبای جزیره کیش آشنا بشوید .

1- پارک دلفین یا دلفیناریوم

یکی از جذاب ترین تفریحات جزیره کیش است که در جنوب شرقی جزیره به مساحت بیش از 100 هکتار بنا شده است .در این پارک دلفین ها به همراه 20 نوع از پستانداران دیگر موجود هستند(شیرهای دریایی ، انواع ماهی ، پنگوئن ها و…).نکته خیلی مهم این پارک ممنوعیت عکسبرداری و فیلمبرداری میباشد که گردشگران باید حتما رعایت نمایند.

2- آکواریوم کیش

این اکواریوم یک اقیانوس کوچک با آبهای شفاف به حجم 20 هزار لیتر مخصوص آبهای شیرین میباشد .که 70 نوع از ماهی های مینیاتوری آبهای شور و شیرین را در خود جای داده است .

3- قلعه وحشت

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که عاشق آدرنالین میباشید توصیه ما به شما این هست که حتما از این قلعه وحشت دیدن نمایید .در این قلعه شما مسیری حدودا 10 دقیقه ای را با کمک یک راه بلد میپیمایید که هر آن احتمال وقوع یک حادثه ترسناک شما را تهدید خواهد کرد .و با حوادث ترسناک و مهیج رو برو خواهید بود .

4- گذر هنرمندان

شما میتوانید در جزیره کیش علاوه بر تفریحات هیجان انگیز به گذر هنرمندان رفته و با بزرگان فرهنگ و هنر ایران بیشتر آشنا شوید و از تندیس های اساتید مشهوری از جمله : محمود فرشچیان ، پروین اعتصامی ، غلامحسین بنان ، مرتضی آوینی و … دیدن نمایید .

از تفریحات جذاب دیگر این جزیره زیبا و دیدنی میتوان به تفریحاتی چون فلای بورد ( ترشح بالای آدرنالین )، پاراسل ( لذت چتر سواری در جزیره کیش)، غواصی ( مشاهده آبزیان مختلف و مرجانهای خلیج نیا=لگون فارس از نزدیک ، هاپ آن و هاپ آف (اتوبوس های خاص جهت گشت و گذار در دور جزیره ، اوشن پارک ( پارک آبی بدون رقیب در کشور )،جنگ های شبانه( لحظه های شاد همراه با خانواده ) مرکز فلای دامون ( لذت پرواز و تجربه خلبانی ) ، تلکابین میکامال (دیدن مناظر زیبای جزیره و آبهای نیلگون خلیج فازس )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *