اسپانیا, جاذبه توریستی

۲۰تا از بهترین جاذبه‌های گردشگری اسپانیا (2)

در مقاله پیشین با 10تا از جاذبه های توریستی اسپانیا آشنا شدید. حال میخواهیم به 10تای دیگر آنها بپردازیم. پس با تیم ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را به شما عزیزان بدهیم تا بتوانید تصمیم خود را برای سفر به اسپانیا بگیرید!

تور اسپانیا

غذاهای اسپانیایی

قبل از اینکه به ادامه جاذبه های گردشگری بپرداریم باید به غذاهای اسپانیایی نیز توجه کرد!

تور اسپانیا

غذاهای اسپانیایی شامل تنوع وسیعی از غذا ها می شود که تحت تأثیر تنوع جغرافیایی، فرهنگی و آب و هوایی آن قرار گرفته است و همچنین به شدت غذاهای دریایی آن تحت تأثیر آب های اطراف کشور قرار گرفته که ریشه های عمیقی از یک کشور مدیترانه ای در آن به چشم می خورد. تاریخ متنوع اسپانیا با تنوع فرهنگی آن باعث به وجود آوردن این غذا های منحصر به فرد شده است.

بخش دوم

۱۱- پلازا مایور (Plaza Mayor)

میدان پلازا مایور یکی از معروف ترین مکان های دیدنی اسپانیا محسوب می شود. در زمان اقامت در اسپانیا می توانید سری به رستوران های این میدان بزنید و هنگام نوشیدن بهترین نوشیدنی ها از محیط آرامبخش اطراف لذت ببرید.

تور اسپانیا

از آنجایی که میدان پلازا مایور در مرکز شهر واقع شده است، می توانید ضمن بازدید از بناهای تاریخی واقع در هزار متری میدان، با مردم محلی هم گپ و گفت گرم و صمیمانه ای داشته باشید.

۱۲- شهرهای سفید اندلس (The White Towns Of Andalucía)

موقع سفر به اسپانیا یادتان نرود که از شهرهای سفید اندلس هم دیدن کنید. این منطقه که با نام پوئبلوس بلانکوس (Pueblos Blancos) هم شناخته می شود متشکل از روستاهایی بسیار زیبا در استان جنوبی است که به آن شهر سفید می گویند؛ چرا که تمام خانه های آن سفید رنگ هستند و سقف آنها از کاشی های قرمز یا قهوه ای رنگ ساخته شده.

تور اسپانیا

هنگامی که تصمیم به گذراندن تعطیلات ویلا در آنجا می‌گیرید، می‌توانید تعداد شگفت‌انگیزی از دهکده‌های گرم و جذاب را در دسترس پیدا کنید که فقط منتظر کاوش هستند.

۱۳- لا رامبلا (La Rambla)

وقتی به بارسلون رسیدید حتما باید سری به لارامبلا یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری اسپانیا هم بزنید.

تور اسپانیا

تورهای پیاده‌روی شما را از ابتدای خیابان لارامبلا تا انتهای آن خواهند برد و رازهای جالبی را از این خیابان به شما می‌گویند که یک تجربه‌ی سرگرم‌کننده است. اگر عضو تورهای بزرگ پیاده‌روی باشید یا تنها یک راهنمای اسپانیایی داشته باشید در تورهای پیاده‌روی می‌توانید زیبایی‌های پنهان این خیابان را کشف کنید.

۱۴- ال تید (El Teide)

التید نام رشته کوهی با یک آتشفشان است که به عنوان یکی از جاذبه های توریستی اسپانیا محسوب می شود. این منطقه بهشت توریستی علاقمندان و بوم دوستداران هنر عکاسی به شمار می رود.برای رسیدن به قله این کوه باید با تله کابین جابجا شوید، تله کابین ساده ترین راه را برای رسیدن به قله ال تید فراهم می کند.

تور اسپانیا

مناظر عالی هستند – مگر اینکه یک ابر بزرگ قله را بپوشاند، در این صورت شما چیزی را نخواهید دید. در روزهای صاف، دره آتشفشانی به شکلی باشکوه در زیر گسترش می یابد، و می توانید جزایر لاگومرا، لا پالما و ال هیرو را ببینید که از اقیانوس اطلس سرچشمه می گیرند. فقط هشت دقیقه طول می کشد تا 1200 متر زیپ شود.

۱۵- مرکز تجاری دیاگونال مار (Diagonal Mar Centre Commercial)

اگر عاشق خرید کردن از بهترین مغازه ها هستید حتما باید مرکز تجاری دیاگونال مار را از نزدیک ببینید. دیاگونال مار که به عنوان بزرگترین مرکز خرید شناخته می شود ۱۹۰ فروشگاه دارد که طیف گسترده ای از برندها و مارک های روز دنیا را ارائه می کنند.

تور اسپانیا

امکانات جالب دیگری بسیار نزدیک به مرکز خرید وجود دارد، به عنوان مثال، پارک دیاگونال مار ، که اصالت را با معماری پایدار ترکیب می‌کند. در کنار خرید کردن می توانید غذاهای هوس انگیزی که در رستوران های این مرکز تجاری معروف سرو می شوند را هم تست کنید.

۱۶- مرکز خرید مودا (Centro Comercial Moda Shopping Centre)

برای آن دسته افرادی که تفریح و سرگرمی شان خرید کردن است مرکز خرید مودا واقعا انتخاب خوبیست. در این مرکز بیش از ۵۰ فروشگاه وجود دارد. ضمنا برای کسانی که به دکوراسیون داخلی منزل علاقه دارند مرکز خرید مودا گزینه خوبی برای پیدا کردن موارد مورد نظرشان است.

تور اسپانیا

این مرکز خرید متعلق به مجموعه‌ای است که در آن فعالیت‌های تجاری، مناطق تفریحی و مجموعه‌ای از مغازه‌ها، رستوران‌ها و تراس‌ها در کنار زندگی تجاری زندگی می‌کنند، زیرا بیش از 2000 نفر در طبقات اختصاص داده شده به دفاتر کار می‌کنند. از زمان افتتاح، بیش از بیست و پنج سال پیش، Moda Shopping به دلیل موقعیت مکانی و انتخاب فروشگاه های مد و پیشنهادات پذیرایی، با پارکینگ رایگان در برخی از روزهای هفته، به معیاری برای خرید در مادرید تبدیل شده است.

۱۷- لاساگاردا فامیلیا (La Sagrada Familia)

لاساگاردا فامیلیا نام کلیسای با شکوه و درخشان در شهر بارسلون است که به عنوان یکی از بهترین جاذبه های گردشگری در اسپانیا شناخته می شود. کار ساخت این کلیسا از سال ۱۸۸۳ شروع شد و قرار است در سال ۲۰۲۶ به اتمام برسد.

تور اسپانیا

در حال حاضر قسمتی از کلیسای لا ساگاردا فامیلیا بعنوان بخشی از میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. پیشنهاد تیم مهرین پرواز این است که در سفرتان به اسپانیا بازدید از این کلیسای با شکوه را از دست ندهید.

۱۸- الحمراء (Alhambra)

اگر مکان های سلطنتی توجهتان را جلب می کنند پیشنهاد تیم مهرین پرواز این است که قصر الحمراء را از دست ندهید. این قصر که در گرانادای اسپانیا واقع شده یکی از بهترین و برجسته ترین جاذبه های گردشگردی اسپانیا محسوب می شود که از کاخ و قلعه های با شکوه تشکیل شده است.

تور اسپانیا

الحمراء به زیبایی معماری اسلامی را نشان می دهد. فواره هایی که از موزاییک و سنگ مرمر خیره کننده ساخته شده اند نیز زیبایی این کاخ با شکوه را چندین برابر کرده اند.

۱۹- تاکستان لاریوخا (La Rioja Vineyards)

بهترین نوشیدنی های بدست آمده از انگور را می توانید در تاکستان لاریوخا پیدا کنید؛ اما به غیر از نوشیدنی های معروف این منطقه، تاکستان لاریوخا مناظر زیبا و مکان های دیدنی زیادی هم دارد که حتما باید سری به آنها بزنید.

تور اسپانیا

هر وقت به اسپانیا سفر کردید حتما به این مکان هم بروید تا از نزدیک زیبایی های آن را ببینید. همچنین اگر بدنبال تور اسپانیا هستید پیشنهاد ما این است که از آفر تور اسپانیا ما دیدن کنید.

۲۰- پارک ال رتیرو (El Retiro Park)

پارک ال رتیرو یکی از بزرگترین پارک های داخل شهری و یکی از پر بازدیدترین مکان های گردشگری اسپانیا است. این پارک تا مدتها متعلق به خاندان سلطنتی اسپانیا بود تا اینکه سرانجام در قرن ۱۹ میلادی به یک پارک عمومی تبدیل شد و مردم عادی هم به آن دسترسی پیدا کردند.

تور اسپانیا

اگر به اسپانیا سفر کردید حتما به پارک ال رتیرو هم بروید، در آن قدم بزنید و استراحت کنید. این پارک دارای مجسمه های زیبا، بناهای تاریخی و یک دریاچه هم هست که زیبایی آن را چشمگیرتر و بیشتر می کند.

به انتهای این مقاله می رسیم، ممنون از وقتی که گذاشتین و اطلاعاتی راجب اسپانیا کسب کردید. همچنین میتونید برای خرید تور اسپانیا با کارشناسان ما تماس گرفته و یا فرم رزرو در صفحه تور را پر کنید.

آخرین مطالب :

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *