کویر مصر, جاذبه توریستی, کویر

همه چیز درباره کویر مصر !

کویر مصر یکی از برترین جاذبه های گردشگری و گردشگری طبیعی برای علاقه مندان به زیبایی بی حد و حصر آن است و آژانس مهرین پرواز شما را به تور هیجان انگیز کویر مصر دعوت میکند.

بهترین زمان برای بازدید از صحرای مصر، مانند هر مکان بیابانی گرم و خشک دیگری که در آن دما و گرمای نامناسب فصل تابستان بسیار آزاردهنده می شود، اما در فصل پاییز و زمستان بهترین زمان است و شما میتوانید اقامت 2.5 روزه در این مکان زیبا داشته باشید.

کویر مصر
تور کویر مصر – ۲/۵ روزه vip

مطمئنا یکی از آرزوهای هر فردی در زندگی خیره شدن به ستاره ها و لذت بردن از سکوت شبانه کویر مصر است و این آرزو را می توان با سفر شبانه به صحرای مصر برآورده کرد. رمل‌ها یکی از خیره‌کننده‌ترین و غیرمعمول‌ترین مناظر صحرای مصر هستند و تماشای وسعت این تشکل‌های شنی و منحصربه‌فرد قطعا بسیار ارزشمند است.

کویر مصر
تور کویر مصر – ۲/۵ روزه vip

یکی از تفریحات کویرمصر موتور سواری است که حس شگفت انگیزی از راندن موتورهای چهار چرخ بر فراز تپه های شنی صحرا میباشد و “شترسواری” سرگرمی رایج و لذت بخش دیگردر کویر است .

گشتهای گروهی تور مصر مهرین پرواز به شرح زیر است :

نخلستان گرمه ، غار آهکی گرمه ، چشمه دکتر فیش ، درياچه نمك (بزرگترین دریاچه فصلي خاور میانه) و رملهاي مصر

کویر مصر
تور کویر مصر – ۲/۵ روزه vip

شتر سواری و نوازش کوهان آن ها، صحرا نوردی و عکاسی از شتر تجربه فوق العاده و حس نزدیکی به طبیعت را برای شما به ارمغان می آورد و همچنین می توانید با دوستان و همراهان خود ماشین های آفرود کرایه کنید و بر روی ماسه های هموار کویر مصر در آفرود سوار شوید و لذت وصف ناپذیری هیجان انگیز را تجربه کنید.

گیاهان و جانداران کویر مصر

پوشش گیاهی مصر را گیاهان معمول کویر تشکیل می دهد که از میان آنها می توان به درختچه های گز و تاق، نخل ها، رمنه، قیچ، انواع گون، ترخ، اسفند، نسی و … اشاره کرد.
مصر، یک منطقه حفاظت شده به شمار می رود که شکار در آن اکیدا ممنوع است. در فصل گرما و در شب، انواع جانوران دوپای کوچک و کانگورویی دیده می شوند. همچنین گربه شنی، روباه شنی، خرگوش و کارال و… نیز در این منطقه وجود دارند.


با فاصله گرفتن از روستا، دیگر تنها پهنه ای دیده می شود که سراسرش را شن های روان پوشانده اند؛ شن هایی سبک که سوار بر باد به این سو و آن سو می روند. بی دلیل نیست که نام این جلوه شگفت انگیز طبیعت را دریای شن گذاشته اند.
البته کویرمصر، جلوه های مختلف دارد: زمین های تفتیده، مناطقی باخاک سخت(خاک آمیخته با نمک فراوان)، روستاهایی که به دلیل بی آبی آن را ترک کرده اند و روستاهایی سرسبزتر از شمال به فاصله فقط چند کیلومتر آنطرف تر که می تواند از عجایب باشد.

لذت سفر به کویر مصر را با خدمات آژانس مهرین پرواز دو چندان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *